NAČIN PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača ( „Narodne novine“, br. 4/4, 10/15 ) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na isporučenu javnu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku u poslovnim prostorijama KOMUNALNOG SERVISA d.o.o. te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
KOMUNALNI SERVIS d.o.o.
Trg na Lokvi 3/a
52210 Rovinj
ili na e-mail adresu: komunalniservis@rovinj.hr
odnosno, na telefaks broj:
00385 52 813 210
00385 52 813 005
Molimo da nam u svojem prigovoru navedete Vašu kontakt adresu kako bismo u što kraćem roku poslali pisani odgovor na podneseni prigovor.
U slučaju nezadovoljstva našim očitovanjem na upućeni nam prigovor, možete se, kao drugostupanjskom tijelu, obratiti Povjerenstvu za reklamacije potrošača pisanim putem na adresu:
KOMUNALNI SERVIS d.o.o.
Trg na Lokvi 3/a 52210 Rovinj
ili na e-mail adresu:
odnosno, na telefaks broj:
00385 52 813 210
00385 52 813 005