OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( „Narodne novine“ br. 19/22 ) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:
- putem pošte na adresu: KOMUNALNI SERVIS d.o.o., Trg na Lokvi 3/a, 52210 Rovinj
- na e-mail adresu: komunalniservis@rovinj.hr
- ili na telefaks broj: 052 813 210
052 813 005
Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.
Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva KOMUNALNI SERVIS d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:
- putem pošte na adresu: KOMUNALNI SERVIS d.o.o., Trg na Lokvi 3/a, 52210 Rovinj
- na e-mail adresu: komunalniservis@rovinj.hr
- ili na telefaks broj: 052 813 210
052 813 005
Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.
Uprava Društva